تجربه‌ای لذت‌بخش با خرید در بهترین مراکز خرید آلانیا

مراکز خرید آلانیا

یکی از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز در آلانیا، مراجعه به مراکز خرید آلانیا است. آلانیا در 135 کیلومتری آنتالیا واقع شده و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه به حساب می‌آید. این شهر در طول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. تعداد مراکز خرید در این شهر می‌تواند علاقه‌مندان به خرید را در طول سفرشان راضی کند. از این رو شما می‌توانید با مراجعه به بهترین مرکز خرید در آلانیا لوازمی همچون صنایع دستی، پوشاک، خوراکی‌های خوش‌رنگ و خوش‌طعم و لوازم تزئینی را به عنوان سوغاتی برای عزیزان‌تان تهیه کنید.

در حال حاضر مراکز خرید لباس در آلانیا با ارائه پوشاک با کیفیت و ارزان‌قیمت توانسته‌ توجه مسافران و گردشگران را به خود جلب کند. اغلب افراد برای خرید سوغاتی به این مراکز مراجعه می‌کنند و به راحتی به خرید می‌پردازند. در این مقاله از هلو هوم قصد داریم تا شما را با مراکز خرید در آلانیا آشنا کنیم تا با سفر به این شهر دغدغه پیدا کردن مرکز خرید مناسب را نداشته باشید.

با مراکز خرید آلانیا بیشتر آشنا شوید!

بهترین مرکز خرید در آلانیا

با وجود اینکه شهر آلانیا در مقایسه با شهرهای بزرگی همانند استانبول و آنتالیا از مراکز خرید گسترده و متنوع زیادی برخوردار نیست، اما بازارهای محلی و مراکز خرید آن موفق به جذب گردشگران برای خرید سوغاتی و مایحتاج خود شده‌اند؛ به عبارت دیگر مراکز خرید آلانیا در جذب گردشگران و مسافران موفق عمل کرده‌اند. با این وجود تمامی گردشگران هنگام رسیدن به شهر آلانیا یک سوال مشترک دارند، اینکه برای خرید به کجا بروند و بهترین مراکز خرید لباس در آلانیا کجا قرار دارد. ما برای پیدا کردن جواب این سوال‌ها لیستی از بهترین مراکز خرید در این شهر را برای شما آماده کرده‌ایم.

مراکز خرید آلانیا؛ آلانیوم

بدون شک یکی از مشهورترین مکان‌ها برای خرید در شهر ساحلی آلانیا، مرکز خرید آلانیوم است. این مرکز خرید از فضای ایده‌آلی برخوردار بوده و تنوع گسترده‌ای از برندهای مشهور را به شما ارائه می‌دهد. آلانیوم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لباس در آلانیا نیز محسوب می‌شود و شما می‌توانید پوشاک مورد نظر خود را در این مرکز پیدا کنید. حتی در صورتی که قصد خرید هم نداشته باشید، می‌توانید به این مکان سر بزنید و از تماشای ویترینِ مغازه‌ها لذت ببرید. در کنار بوتیک‌های محلی آلانیوم، صدها برند معتبر جهانی وجود دارند که اقلام مختلفی را با قیمت اقتصادی به فروش می‌رسانند.

در طبقه همکف این مرکز خرید یک سوپرمارکت بزرگ وجود دارد که امکان خرید مایحتاج روزانه را برای مسافران و مشتریان فراهم کرده است؛ از این رو شما می‌توانید مواد غذایی همچون شیرینی، میوه، شکلات و سایر مواد غذایی را در این سوپر مارکت پیدا کنید. همچنین امکان دسترسی راحت به این مرکز خرید از طریق اتوبوس‌های خط دی ۴۰۰ (D-400) وجود دارد. افزون بر تمامی این‌‌ها در این مرکز خرید می‌توانید از خوردن انواع و اقسام غذاهای ترکی و فست‌فودها لذت ببرید.

مراکز خرید آلانیا؛ تایم سنتر کوناکلی

مراکز خرید آلانیا؛ تایم سنتر کوناکلی

این مرکز خرید که به عنوان یکی دیگر از مراکز خرید آلانیا محسوب می‌شود، از طیف گسترده‌ای از برندهای مشهور بین‌المللی برخوردار است. قیمت انواع محصولات و پوشاک در مرکز خرید تایم سنتر کوناکلی کاملا مقرون به‌صرفه بوده و امکان خرید در آن برای تمامی مسافران وجود دارد. از مشهورترین برندهایی که در این مرکز شعبه دارند، می‌توان به ال سی وایکیکی، دفکتو و لوفیان اشاره کرد.

در صورتی که به دنبال مراکز خرید لباس در آلانیا هستید، تایم سنتر کوناکلی با توجه به تنوع پوشاک و قیمت مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این مرکز خرید یک سوپر مارکت کوچک، یک فروشگاه اسباب‌بازی برای بچه‌ها و چند مغازه زیورآلات نیز وجود دارد. مرکز خرید کوناکلی در نزدیک ساحل دریا قرار داشته و از این رو گزینه عالی برای گردشگرانی محسوب می‌شود که به تفریح در ساحل مدیترانه مشغول هستند.

خدمات مرتبط: خرید خانه در آلانیا

مراکز خرید آلانیا؛ بوتیک بونوآ

مراکز خرید آلانیا؛ بوتیک بونوآ

بوتیک بونوآ یکی از مراکز خرید لباس در آلانیا است که در مرکز شهر قرار دارد و علاوه بر لباس، وسایلی همانند حوله، کیف دستی، لوازم تزئینی و غیره نیز در آن پیدا می‌شود. دسترسی به این بوتیک جذاب از طریق تاکسی و اتوبوس امکان‌پذیر است.

مراکز خرید لباس در آلانیا؛ نوا اوتلت

نوا اوتلت یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید آلانیا به شمار می‌رود که اغلب برندهای مشهور در این مرکز اجناس خود را با قیمت‌های باورنکردنی و همینطور تخفیف‌های بالا ارائه می‌دهند. از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که نوا اوتلت جزو بهترین مرکز خرید در آلانیا محسوب می‌شود.

نوا اتلت در آلانیا ترکیه

این مرکز خرید برای تردد راحت مشتریان خود از مقابل برخی از هتل‌های شهر آلانیا یک شاتل رایگان نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. برای دسترسی راحت به این مرکز خرید می‌توانید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید و یا پس از تفریح در سواحل شهر آلانیا خود را به این مرکز خرید برسانید.

جمعه بازار آلانیا؛ مکانی برای خرید مواد غذایی تازه و اورگانیک

یکی از مشهورترین مراکز خرید آلانیا، جمعه بازار آن است که به صورت هفتگی برگزار می‌شود و اغلب مردم برای خرید لوازم مورد نیاز خود به این بازار سر می‌زنند. شما می‌توانید در جمعه بازار آلانیا انواع میوه‌ها، سبزیجات، لباس، کفش و غیره را خریداری کنید و حتی برای تخفیف گرفتن از فروشنده‌ها چانه بزنید! این بازار در نزدیکی اسکله قرار دارد و دسترسی به آن از طریق تاکسی و اتوبوس امکان‌پذیر است.

بلوار آتاتورک را بیشتر بشناسید!

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید در آلانیا هستید، در بلوار آتاتورک فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید. همچنین محبوب‌ترین مراکز خرید لباس در آلانیا نیز در این بلوار قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر برندهای مشهوری همچون آدیداس، نایکی و ماوی نیز در سرتاسر این بلوار نمایندگی دارند. اغلب گردشگران برای خرید انواع پوشاک خود را به بلوار آتاتورک می‌رسانند. همچنین شما می‌توانید پس از خرید برای سیر کردن شکم خود به کافه‌ها و رستوران‌های این بلوار مراجعه کنید.

ارزانترین مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا به عنوان یک شهر ساحلی در ترکیه تعداد زیادی مراکز خرید را در خود جا داده است. این شهر تخصص زیادی در ساختن مراکز خرید لوکس و مجلل دارد؛ تا جایی که خیلی از افراد از شهرهای دیگر ترکیه برای خرید لوازم مورد نیاز خود به آنتالیا مراجعه می‌کنند.

یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید آنتالیا که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر نیز محسوب می‌شود، مرکز خرید مال آف نام دارد. این مجموعه دو طبقه با طراحی مدرن خود اشتیاق شما را برای بازدید افزایش می‌دهد. این مرکز خرید از امکانات گسترده‌ای همچون مجموعه سینمایی، فود کورت غذاهای ملی و بین‌المللی و … نیز برخوردار است.

بهترین مراکز خرید در آلانیا

سخن پایانی

خرید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر خارجی محسوب می‌شود و اغلب گردشگران هنگام سفر به کشورهای مختلف جهان، یک روز از برنامه سفرشان را برای خرید در مراکز خرید و بازارها اختصاص می‌دهند. در چند سال اخیر که سفر به کشور ترکیه و شهر آلانیا افزایش پیدا کرده است، خیلی از افراد تمایل دارند که لوازم مورد نیاز خود را با کیفیتی بالاتر و قیمتی ارزان‌تر از مراکز خرید آلانیا خریداری کنند. شما نیز می‌توانید با سفر به این شهر جذاب به گشتن و خرید از بهترین مراکز خرید آن مشغول شوید.

سوالات متداول

چه چیزهایی می‌توانیم از آلانیا بخریم؟

انواع پوشاک برند، لباس‌های محلی، زیورآلات، صنایع دستی و مواد غذایی از بهترین لوازمی هستند که می‌توانید در این شهر خریداری کنید.

مشهورترین مراکز خرید آلانیا کدام است؟

مرکز خرید آلانیوم و مرکز خرید نوا اوتلت از مشهورترین مراکز خرید شهر آلانیا محسوب می‌شوند.

بهترین مراکز خرید آلانیا در کدام قسمت این شهر قرار دارند؟

شما می‌توانید در بلوار آتاتورک از بهترین مراکز خرید آلانیا دیدن کرده و از تنوع گسترده پوشاک بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آگهی ها

مقایسه