خدمات ویژه فروش
تیم مشاورین Hello Home بعد از مشاوره و اطلاع از هدف شما برای خرید ملک و سرمایه گذاری در آلانیا نسبت به بودجه و سلیقه شما پروژه های در حال ساخت، خانه های آماده و یا خانه های دست دوم را به شما پیشنهاد میکند. پس از انتخاب ملک توسط شخص خریدار، با ارائه مدارکی از قبیل ترجمه پاسپورت به ترکی که مورد تایید دولت ترکیه باشد، کد مالیاتی، 2 قطعه عکس خریدار، گزارش کارشناس رسمی ملک و مدارک فروشنده، به اداره تاپو که وظیفه تنظیم اسناد را دارد مراجعه شده و درخواست تنظیم سند جدید و انتقال به نام خریدار انجام می شود.
پس از انتقال مبلغ معامله به فروشنده پرداخت و تمامی هزینه های قانونی انتقال سند، فروشنده و خریدار به اداره تاپو مراجعه کرده و سند رسمی به نام خریدار صادر می شود در تمام این مراحل مشاوره تیم Hello Home شما را همراهی خواهد کرد.
خدمات فروش شرکت Hello Home بصورت تیتر وار به شرح زیر می باشد:
- تهیه بلیط رفت و برگشت برای 2 نفر
- هماهنگی ترانسفر از فرودگاه به اقامتگاه
- هماهنگی اقامتگاه
- هماهنگی موارد انتخابی مورد نظر و بازدید از آنها
- مذاکره با فروشنده و یا شرکت های سازنده برای گرفتن دیل مناسب
- بررسی شرایط و وضعیت ملک مورد انتخابی از نظر شهرداری دارایی و دارا بودن شرایط اخذ اقامت
- نوشتن قرارداد در حضور وکیل شرکت
- تهیه مدارک مورد نیاز جهت اخذ سند ملکی اعم از ترجمه مدارک مورد نظر، گرفتن وقت انتقال سند از اداره تاپو، انجام مراحل بانکی…
- گرفتن شماره مالیاتی
- افتتاح حساب بانکی
- همراهی خریدار در دفاتر برق و آب و بیمه
- همکاری جهت تجهیز واحد خریداری شده
- اجاره واحد خریداری شده در صورت درخواست خریدار